Unelendaja

Nälg, taud ja saluudid

.

Me uurime öö sügavamaid soppe
Ja hingeteadvuse salasusi
Aga muidugi ei mõtle me siis
et see avantüür ja seiklus
võiks hinge päriselt seest süüa
Ja kahju on natuke ehk sellest
et puuduvad teadmised
kuidas remontida hinge
ja kui need teadmised kord
tekivad - kes tont teab kust
siis pole enam vahet
siis on niikuinii hilja

Hoolimata öö
sügavaimatest soppidest
pole ma siiamaani
lõpuni mõistnud ja taibanud
et mis hea või halva pärast
ma üldse olen ja mida teen
Kui kõik oleks ette määratud
võiks ju siht meeles püsida
või kui ainult on juhus
siis söandan ma küsida
kes on inimene, et oma elule
nii suurt tähtsust pookida
Who do we think we are

Tahtsin kord -(või õigemini
tui see mõte just nüüdsama
praegu - kui olla üdini aus - (
aga ma pole kunagi üdini aus - (
ka mitte enese vastu))) -
panna kogu oma elunatuke
ühteainsasse laulu
mis pole isegi minu enese
kirjutatud või unes kuuldud
oo, on tõesti meeletult paremaid
täiusele pürgivaid teoseid
mille iga nootki on enam kui mina

There's so many different worlds
So many different suns
And we have just one world
But we live in different ones

Now the sun's gone to hell
And the moon's riding high
Let me bid you farewell
Every man has to die
But it's written in the starlight
And every line on your palm
We're fools to make war
On our brothers in arms

0 arvamist :