Unelendaja

Nälg, taud ja saluudid

Moment of clarity

Ma loodan, et DHG saab oma uue plaadi 2011. aastal tõepoolest valmis. Thorns lubas juba 2009. aastaks, aga näed, pole siiamaani asjaga ühele poole jõudnud. Aga ega ma palju tagant ei suru - las nokitsevad, kui peavad vajalikuks.

Loodan ka, et aega niivõrd ikka antakse, et saaksin üle kuulata nii uue Thornsi kui DHG. Ega eriti ei kahtlegi, et saavad olema suurepärased plaadid. Tegijad on ju tublid.

Teha on ilmatuma palju ning ega ma päris kõike ei jõuagi valmis. Midagi jääb ikka pooleli või üldse alustamata. Teatud asjad on, mis nõuavad igal juhul väljapäästmist minu mõtete vanglast. Nad raisk paljunevad kah veel seal...

Jah, nüüd tõesti ma näen oma päevade lendu. Nad on tõusnud õhku, lennanud kõrgelt ja siis nad maanduvad. Ning vikatkaar on valmis tehtud, kõigis oma sajatuhandelõputus värvivarjundis. Väga paljud soovid on täitunud ning ma olen oma elule selle eest väga tänulik. Väga paljusid asju ma ei soovigi. Ma ei ole kõikide asjade koguja. Lõppude lõpuks.

Algab otste ülesotsimine, sõlmede õppimine.

0 arvamist :