Unelendaja

Nälg, taud ja saluudid

Ning kui mõtlema hakata
Oled kui lendav täht
Üksi, nii üksi
Kes küll järgi sull’ jõuaks
Lõpuks ikka ma maha jään
Ja su silmistki lasen
Sest väsin
Mul pole su hoogu

Ja mu väeti kaduva mälugi nõrkeb
Ilmaruumis muutub tolmuks veel üks väikene kosmos

* * *

Kui mul neile sõnadele veel viis ka kuidagi meelde jääks, kuni mõne pilli juurde pääsen, siis saaks sellest päris hea loo. (3 duuri, blastbiit ja üks taustameloodia). E, Dis, C. On vist? Helistik võib midagi muud ka olla. Taustaviis läheb niikuinii meelest, millest on muidugi kahju, sest see annab tuimale tampimisele õhulise kandvuse. Eks tuleb õigel ajal midagi muud ja paremat.
Hakkabki juba meelest minema.

2 arvamist :

Ikka mängid selle kummalise jullaga?. See mis seda Nintendo-sarnast biiti laseb. (:
Aga ei, hea, hea, et looming ja loovus kasvab!.

 

Ma ei tea, millest sa räägid